FANDOM

Błysk 01: Rozbłysk Barw
Reinbo Sentai Nijiranger, Odcinek 1
Episode1
Premiera 17 sierpnia 2014
Napisany przez Użytkownik:Ake&Zephyr
Oś Odcinków
next
Błysk 02: Ake najgorszym towarzyszem?! Kombinacja NijiOh
Błysk 01: Rozbłysk Barw jest to pierwszy odcinek serii Reinbo Sentai Nijiranger. W serii głównie debiutują NijiRed, Niji Blue i NijiYellow.

Opis OdcinkaEdytuj

Na początku odcinka zostaje przedstawiona zasada równowagi światła i ciemności oraz wojna pomiędzy tymi elementami. Wojownikami światła zostali Nijirangersi zaś wojownikami ciemności Dark Imperium. Owa wojna trwała przed 16 pokoleń. Teraz nastała pora 17 pokolenia. Poznajemy najpierw Sosuke, kapitana klubu pływackiego oraz Nami, młodą kaskaderkę oraz Akego, młodego siatkarza. W między czasie miasto zostaje zaatakowane przez potwory Dark Imperium- Grule. Pewien tajemniczy mężczyzna zwany Świetlistym daje Sosuke i Nami bransolety dzięki, którym przemieniają się w NijiRangersów. Uzbrojeni w potężne moce Sosuke i Nami wygrywają. Niestety pojawia się jeden z generałów Dark Imperium- Goro Podwójnego Miecza. Generał całkowicie przytłacza swoją mocą dwójkę nastolatków. Widzący to wszystko Ake prosi Świetlistego o taką samą moc, którą posłużyli się Nami i Sosuke. Świetlisty początkowo nie chce dać chłopakowi mocy, mimo to widząc obecną sytuację, daje mu ostatni z trzech Brace RBY. Ake przemienia się w NijiRed pokonując znaczącą ilość Gruli. NijiBlue i NijiYellow z przymusu łączą siły z NijiRed i postanawiają walczyć z Goro. Ten jednak zostawia ich mówiąc iż poczeka na moment gdy opanują swoją prawdziwą moc.