FANDOM

Icon-nijiranger
Ten artykuł dotyczy rangera w serii Reinbo Sentai Nijiranger
Ake
Ake
Dragon
Motyw: Dwa rąby, Ogień, 1
Płeć: Mężczyzna
Seria: Reinbo Sentai Nijiranger
Planeta: Ziemia
Debiut: Błysk 01: Rozbłysk Barw
Ilość występów: TBA (Nijiranger)
Ilość Występów
Vulcan Ranger.png
"Postrach Wulkanów, NijiRed!"
―apel Akego
Ake jest NijiRed oraz liderem NIjirangers w serii Reinbo Sentai Nijiranger.

BiografiaEdytuj

17 Generacja NijirangersówEdytuj

Episode1

Ake łączy siły z Nami i Sosuke

Ake jest młodym siatkarzem. Pewnego dnia gdy miasto zostaje zaatakowane przez Dark Imperium, chłopak spogląda na walkę NijiBlue oraz NijiYellow z Grulami. Gdy do walki wkracza Goro Podwójnego Miecza i udaje mu się przytłoczyć dwójkę bohaterów, chłopak podbiega do mężczyzny nieprzerażonego walką. Chłopakowi udaje się przekonać mężczyznę by ten dał mu moc Nijirangera. Chłopak po przeminie w NijiRed pokonuje znaczne ilości Gruli, po czym dołącza do Sosuke i Nami. Dwójka nastolatków zważywszy na okoliczności postanawia współpracować z chłopakiem, przez co drużynie udaje się zranić Goro. Generał oznajmia iż poczeka do momentu gdy drużyna odkryje swoją prawdziwą moc po czym znika.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

NijiRedEdytuj

1Red

NijiRed

NijiRed jest to podstawowa forma Akego. Jest to czerwony kombinezon Nijirangera wersji męskiej. Szkła w hełmie chłopaka mają kształt dwóch rąbów połączonych ze sobą. Na kostiumie widnieje również numer 1. Posiada zielony pas. Dzięki tej zbroi chłopak jest w wytrzymalszy, silniejszy oraz posiada zdolności wytwarzania i manipulowania ogniem.

Wyposażenie:

Zordy:

CiekawostkiEdytuj